Artykuły

Jajeczny biznes po polsku

02.04.2012 Autor: Anna Cieślik
Jak poinformował Instytut Ekonomiki Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej, w lutym 2012 roku średnia cena sprzedaży świeżych jaj była o ponad 40% wyższa niż przed rokiem. Pech chciał, że podwyżki uderzyły w Polaków tuż przed Wielkanocą. Jak bowiem wyobrazić sobie świąteczny stół bez symbolu nowego życia? W niniejszym artykule przeczytają Państwo, jak zmieniała się cena kurzych jajek w latach 2006-2011. Wskazano przyczynę znaczącej podwyżki tego produktu żywnościowego w trwającym 2012 roku. Uwagę zwrócono nie tylko na jaja kurze, ale również przepiórcze oraz strusie. Ostatnia cześć tekstu została poświęcona wydmuszkom – artystycznie zdobionym pisankom, na których także można zarobić niemałe pieniądze.

Anna Cieślik

Materiał dostępny tylko dla zalogowanych użytkowników portalu..

Udostępnij