Artykuły

Kompetencje miękkie w pracy – znaczenie skutecznego zarządzania czasem

10.04.2012 Autor: Karol Wolski, Małgorzata Szymańska
W artykule opisano skuteczne zarządzanie czasem jako jedną z podstawowych kompetencji miękkich. Tekst zawiera informacje o umiejętnościach i postawach, którymi cechują się osoby dobrze organizujące własną pracę. Przeanalizowano, dlaczego skuteczne zarządzanie czasem pozytywnie wpływa na rozwój przedsiębiorstw, a w związku z tym jest kompetencją cenioną przez pracodawców. W artykule opisano branże, w których najczęściej poszukuje się osób dobrze zarządzających własną pracą i zadaniami. Przytoczono dane dotyczące częstotliwości, z jaką wymóg ten pojawia się w ofertach pracy. Przedstawiono również sposoby doskonalenia kompetencji miękkich, w tym skutecznego zarządzania czasem.

Karol Wolski
Małgorzata Szymańska

Materiał dostępny tylko dla zalogowanych użytkowników portalu..

Udostępnij